Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~smietana | użytkownik

imię i nazwiskoMagdalena Tomaszewska . adresKostrzyn nad Odra zarejestrowany17.06.2006 @21:57:38 ostatnio na stronie08.06.2013 @01:21:09

Smietana .

Moje marzenia nie siegaly dalej niz do spotkania kogos . nie wiedzialam kogo . ale kogos takiego . zeby po tym spotkaniu wszystko sie odmienilo .




no i wszystko sie odmienilo .

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1784893
digarty218 komentarze166 posty na forum0

komputer / sprzęt
aktualnie mecze takiego z duzym okiem . czarnego .

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~woyd    04.05.2010 @19:25:59
cała masa świetnych prac. Z przyjemnością pozwolę sobie poobserwować. Pozdrawiam zza miedzy
_______
<><
photoBlog: http://blog.dobrucki.art.pl
~Tart    28.04.2010 @14:20:12
:P
~stojak    13.03.2010 @10:42:10
na blogu nie miałam tego zdjęcia, może na deviancie? monislawa.deviantart.com
~AlwaysDeSun    04.01.2010 @19:59:15
moja rodzina zamieszkała tam zaraz po wojnie
~AlwaysDeSun    04.01.2010 @19:54:53
moj tez poniekad bo od urodzenia kilka lat tam mieszkalem
~GrafNaStyk    13.11.2009 @16:11:25
Sam niedawno miałem wystawę, również w większości dawnych prac. Robienie nowych, tych całkowicie moich przychodzi mi coraz trudniej ze względu na czas ich wykonania. ale nie przestaje. Poza tym też sporo stresu, pisanie pracy mgr i takie tam.. Lekko nie jest ale leci do przodu. Trzymaj się ciepło
~GrafNaStyk    25.09.2009 @11:25:55
Hej hej Daj znać co tam u Ciebie oraz kiedy i gdzie szykujesz wystawę Odezwij się czasem a gg 370480. Pozdrowienia
~ang3lika    10.09.2009 @09:38:24
Dzięki bardzo za odwiedziny i komentarz
~lukasboy    18.07.2009 @15:21:28
ooo kogo ja widze na digartcie pozdro dla wyspy
~pu5z3k    09.07.2009 @16:28:06
kurde szkoda
no ale nic dzięki za odpowiedź
~pu5z3k    08.07.2009 @20:47:30
hej, ziołek mi pisał że masz blendę, jest szansa abyś ją pożyczyła na 2h ? jutro ?
pzdr!
~nitkalia    13.06.2009 @22:36:19
+++ ... bo po prostu mi się podoba / klimat, nastrój, kolorystyka poszczególnych zdjęć i wszystko na czym się nie znam, ale skutecznie daje do myślenia Pozdrawiam i dodaje do oberwa...
~CZaRNy84    13.06.2009 @00:02:30
Zapraszam do grupy Kostrzyn nad Odrą http://www.digart.pl/grupy/11725/Kostrzyn_nad_Odra/
_______
Nie dziękuj za ocenę. Odwdzięcz się tym samym
~jengibre    12.06.2009 @23:46:48
pozwolę sobie poobserwować bo portrety świetne, mają coś w sobie
~LaChupaCabra    21.05.2009 @17:22:07



pozdrawiam!
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~LaChupaCabra    20.05.2009 @18:11:18
no to chyba nawet ten sam budynek ? XD a nie inny chyba wy macie taka wyrabane biblioteke chyba sorry kiedys tam bylam dawien dawno bylo cudnie i akademiki rewelka!
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~LaChupaCabra    19.05.2009 @20:53:53
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~LaChupaCabra    19.05.2009 @20:53:39
studiujesz na Viadrinie w Słubicach?
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~automaticjoy    17.05.2009 @00:39:55
o, i panienka tutaj.
_______
Życie jest wysiłkiem godnym lepszej sprawy.
~Tart    11.05.2009 @15:41:09
Ziękuje !
~Piona    29.04.2009 @13:14:26
a pozdro pozdro, omen do biegania wieczornego w sluchawkach, daje dobra moc na finiszu
~mniaka    31.03.2009 @20:24:42
zgadza sie na moonie tez mam konto ,wiele kont malo odwagi,również sie ciesze z naszego spotkania chociaż niemialysmy zbyt wiele czasu zeby porozmawiac
~maccacus    11.03.2009 @18:33:16
Bardzo ciekawa i inspirująca galeria.

Pozdrawiam
_______
"Idę tam gdzię lubię, nie idę gdzie nie lubię"
~Nacha    11.03.2009 @14:07:15
fajne składaki :d
~dziubdziub1602    09.03.2009 @17:01:41
swietne portretowe
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt